Kategorie

Forum

Generalne / Blog o podróżowaniu i nie tylko

Od 1 do 1 z 1

  •  
  1.  
    Witam, jestem autorką bloga Discovering our World (www.discovering-our-world.com). Pasjonuję się podróżami, kulturą, sztuką i językami. Blog zrodził się z pasji pisania i podróżowania. Mogę obiecać, że moje artykuły będą zarówno uczciwe, jak i praktyczne i pokażą prawdziwą stronę podróżowania. Nie mam zwyczaju “osładzac” rzeczy. Z wykształcenia jestem dziennikarzem i zanim przyłączyłam się do świata blogowania na temat podróży, pracowałam jako reporter oraz redaktor czasopism w Polsce, Francji i Chicago. Staram się zainspirować ludzi do zaspokojenia ciekawości przygód i znaleźć sposoby, aby dopasować więcej podróży do ich stylu życia. Wszystkie posty są wypełnione poradami, które pomogą wam w zaplanowaniu własnych wycieczek i podróży. Wszystkie posty są pisane po angielsku i po polsku. Zapraszam do lektury, komentarze mile widziane. Poniżej zamieszczam jeden z moich artykułów.

    Calico - kalifornijskie „srebrne miasto duchów”